Austria | Kierownik Organizacji Pracy Artystycznej, Oper Graz
Michael Barobeck pracuje w Operze w Grazu od 2006 roku. Zaczynał tam jako kierownik produkcji i castingu. W 2009 roku Elisabeth Sobotka mianowała go dyrektorem castingu. Stanowisko to sprawuje do dziś pod obecnym kierownictwem artystycznym Nory Schmid.
Zanim Michael Barobeck przeniósł się do Grazu, przez dwa sezony pracował dla Salzburg Jazz Festival. Od kwietnia 2002 do czerwca 2005 był agentem artystów w Agencji Raab & Boehm w Wiedniu, gdzie pracował z takimi gwiazdami jak jak Iris Vermillion czy Marjana Lipovšek. Włożył tam też szczególny wysiłek w pomoc młodym wokalistom w zrobieniu kariery międzynarodowej. Wielu z nich, takich jak Manuela Uhl, osiągnęło sukcesy na scenach światowych.
Wkrótce po ukończeniu studiów przeniósł się do Schelzwigu w Niemczech, gdzie pracował jako asystent reżysera. Po dwóch sezonach przeniósł się do Linzu w Austrii na to samo stanowisko, pracując z reżyserami teatralnymi, takimi jak Beverly Blankenship, Markus Bothe, Claus Guth, Sabine Loew, Dominik Neuner i Gottfried Pilz. W Linzu stworzył także swoje pierwsze produkcje jako reżyser teatralny: „Le pauvre matelot” Dariusa Milhauda i „Blue Monday” George'a Gershwina.
Michael Barobeck posiada tytuł magistra zarządzania kulturą Uniwersytetu w Wiedniu.
Pochodzi z Wiednia, gdzie studiował dramaturgię i muzykologię na uniwersytecie.
Zanim Michael Barobeck przeniósł się do Grazu, przez dwa sezony pracował dla Salzburg Jazz Festival. Od kwietnia 2002 do czerwca 2005 był agentem artystów w Agencji Raab & Boehm w Wiedniu, gdzie pracował z takimi gwiazdami jak jak Iris Vermillion czy Marjana Lipovšek. Włożył tam też szczególny wysiłek w pomoc młodym wokalistom w zrobieniu kariery międzynarodowej. Wielu z nich, takich jak Manuela Uhl, osiągnęło sukcesy na scenach światowych.
Wkrótce po ukończeniu studiów przeniósł się do Schelzwigu w Niemczech, gdzie pracował jako asystent reżysera. Po dwóch sezonach przeniósł się do Linzu w Austrii na to samo stanowisko, pracując z reżyserami teatralnymi, takimi jak Beverly Blankenship, Markus Bothe, Claus Guth, Sabine Loew, Dominik Neuner i Gottfried Pilz. W Linzu stworzył także swoje pierwsze produkcje jako reżyser teatralny: „Le pauvre matelot” Dariusa Milhauda i „Blue Monday” George'a Gershwina.
Michael Barobeck posiada tytuł magistra zarządzania kulturą Uniwersytetu w Wiedniu.
Pochodzi z Wiednia, gdzie studiował dramaturgię i muzykologię na uniwersytecie.